Sporttoernooi 18 december

blok volleybal

Op vrijdagavond  18 december  a.s. vindt ons jaarlijkse volleybaltoernooi plaats. Dit wordt zoals de laatste jaren gebruikelijk is gehouden in sporthal Houtrust Laan van Poot 22, 2566 EC Den Haag. Er is voldoende gratis parkeerruimte beschikbaar.

Sporthal Houtrust is ook bereikbaar met tram 11 (halte Houtrust) en bus 24 (halte Houtrustweg).

Het toernooi start om 18.30 u en zal tot uiterlijk 23.00 u duren.  Aan het einde zal de Jan Bergsenbrugge bokaal worden uitgereikt aan het team dat deze heeft verdiend. Op dit moment hebben zich 6 teams opgegeven.

We zijn  nog bezig om een extern team uit te nodigen. Ons vaste team uit Leidschendam Young 4 Ever is  helaas verhinderd.

Ook heeft een lijnbalteam zich opgegeven.  Geef u op voor een tweede lijnbalteam. Met zoveel sporters die actief zijn moet dit mogelijk zijn. Opgeven kan bij Ram Roopram onze penningmeester. penningmeester@haagseharttrimvereniging.nl

Het zou jammer zijn als  wij een aantal mensen teleur moeten stellen.

Voor 1 team Di1 zoeken we nog 2 sporters die het team kunnen versterken. Laat het ons snel weten of u hier in mee wil doen.

Tevens doen we een oproep voor scheidsrechters. Zoals het er nu naar uit ziet kunnen onze vaste scheidsrechters door privé omstandigheden niet aanwezig zijn.

De bijdrage voor dit toernooi is € 5,-.  U krijgt hiervoor 3 consumptiebonnen.  Op deze bonnen krijgt u tegen een gereduceerde prijs uw drankjes.

Als u niet mee doet bent u even als familie en bekenden van harte uitgenodigd om de sporters aan te moedigen.

Foto`s

Als u niet actief kan of wil mee doen maar u vind fotograferen leuk zou u dan voor de vereniging foto`s willen maken. Wij zullen deze dan later via de website beschikbaar stellen voor iedereen.

Geef u op bij Ram Roopram. penningmeester@haagseharttrimvereniging.nl

Nieuwe sportleider

Op 1 januari stopt Nathalie Schot als vaste begeleider van de dinsdaggroep.  Privé omstandigheden hebben haar doen besluiten te stoppen. Zij heeft wel aangegeven dat zij beschikbaar is als invalkracht. Haar plaats zal worden ingenomen door Eline Frederiksz. Een aantal van jullie zal al met haar hebben kennisgemaakt. Zij is al eens ingevallen.

Bestuursleden

Hoewel het nog enige tijd duurt voor dat de jaarvergadering plaats vind is het bestuur op zoek naar versterking.  Als u interesse heeft of iemand weet laat het ons weten.  We maken graag een kennismakingsgesprek waarin we uitleg geven. Voor informatie kunt u contact opnemen met Paul Asselman  assel245@planet.nl of een van de andere bestuursleden.

2016

Het komende jaar wordt een bijzonder jaar dat in het teken zal staan van ons 40 jarig jubileum. Als u nog goede ideeën heeft voor de viering van het jubileum laat het dan de jubileumcommissie weten.

De jubileumcommissie is te bereiken via onderstaande mailadressen en telefoonnummers. U kunt uw ideeën ook aan de andere bestuursleden kenbaar maken.

Cees en Nelleke Roeleveld        c.roeleveld5@kpnplanet.nl        tel. 070-3210327

John Bergman                                  jcbergman@ziggo.nl               tel. 070-3454172

Rest het bestuur, als we u niet persoonlijk spreken, u fijne feestdagen en een goed 2016 toe te wensen met een goede gezondheid en veel sport- en trimplezier.

kerstballen