De Haagse Harttrimvereniging bestaat 40 jaar !!!!

De Haagse Harttrimvereniging(DAHHV) viert dit jaar haar 40-jarig jubileum. Een mijlpaal voor de vereniging en haar leden.

Wat in 1976 startte als een kleinschalig initiatief is uitgegroeid tot een kerngezonde vereniging met thans ruim 180 leden. Doorgaans betreft het hartpatiënten die na revalidatie gezond willen blijven en in teamverband sport beoefenen. Kleinschalige groepen, met professionele begeleiding in een hypermoderne omgeving blijkt een aansprekend concept.

40 jaar is zonder meer een mijlpaal, maar niet het moment om genoegzaam achterover te leunen. De komende tijd willen we onze vereniging openstellen voor ook niet hartpatiënten.

In het kort: ook voor sporters die hart- en vaatziekten juist van meetaf aan willen voorkomen, maar die zich bewust zijn dat zij dan wel meer moeten gaan bewegen. In feite praten we dan over dezelfde ambitie: gezond zijn en gezond blijven.

Maar eerst gaan we onze mijlpaal in het bestaan vieren.

Wij nodigen de leden dan ook graag uit voor onze

Jubileumreceptie De Haagse Harttrimvereniging

vrijdag 26 augustus

16.30 uur – 18.30 uur

Paviljoen Malieveld Den Haag

Het Paviljoen bevindt zich, zoals de naam al aangeeft, op het Malieveld. Officieel: Koekamplaan 6,Den Haag. Parkeren kan in de naastgelegen Malieveldgarage. Openbaar vervoer stopt nagenoeg voor de deur.

Jubileumtramrit met historische rijtuigen

Ter gelegenheid van het jubileum is tevens een tramrit voor leden en genodigden georganiseerd.

Deze tramrit wordt door het Haags Openbaar vervoer Museum speciaal op verzoek van de Haagse Hartrimvereniging georganiseerd.