Jubileummiddag 40 jaar Haagse Harttrimvereniging

De Haagse Harttrimvereniging DAHHV: 40 jaar jong

Een moment om te vieren én om door te gaan

Op vrijdag 26 augustus was het dan zover: het moment om 40 jaar Haagse Harttrimvereniging te vieren. Met onze leden, oud-leden en overige genodigden. Een ieder in opperbeste stemming, mede vanwege het perfecte weer en natuurlijk geholpen door de blakende gezondheid van de wekelijkse training.

Vanaf 15.00 uur was er eerst de mogelijkheid om deel te nemen aan een rit door Den Haag vanaf het punt bij de Grote Kerk in een historisch tramstel. Echt historisch, want de keuze was gevallen op de oudste beschikbare tram van het Haags Openbaar Vervoer Museum. Zo’n 65 personen hadden ingeschreven op deze rit. De combinatie motorwagen en aanhangwagen was dus beslist geen luxe: beide wagons waren nagenoeg tot de laatste plaats gevuld. Wat volgde was een perfecte rit door het centrum en Scheveningen.

Het eindpunt bewees nog eens de perfecte service van dit museum: precies voor het Paviljoen Malieveld, waar aansluitend aan de tramrit een aangeklede borrel was georganiseerd. Een prachtplek zo blijkt iedere keer weer. En nu extra, want iedereen kon buiten zitten en volop genieten van de aangeboden drankjes en poffertjes. Dat waren natuurlijk de reizigers van de tram, maar ook nog eens een belangrijk aantal andere genodigden. Geen wonder dat de eindtijd van half zeven rijkelijk werd overschreden. Een mooie afsluiting van een geslaagde middag en een perfecte start van het weekend.

De Haagse Harttrimvereniging kan terugkijken op succesvol 40 jaar bestaan. Kijkend naar de toekomst wil de Haagse Harttrimvereniging zich ook gaan toeleggen op stimuleren van een leefstijl met extra bewegen om zo onder meer hart- en vaatziekten te voorkomen.

Met uw blijvende steun en enthousiasme gaat dat ons lukken.

Voor de foto`s van de viering van het jubileum klik op de volgende link: Foto`s 40 jarig jubileum

Voor de video van de tramrit klik om de volgende link: Tramrit 40 jarig jubileum