Zomerfeest

Afgelopen woensdag  23 september heeft ons jaarlijkse zomerfeest plaatsgevonden. Al leek het door de weersomstandigheden meer op een herfstfeest!

Er stond een bijzonder uitje gepland: een bezoek aan het Binnenhof.

In 2 groepen van 30 personen werden we rondgeleid door deskundige gidsen in de Ridderzaal en 1e Kamer. Na eerst een film in de kelder van de Ridderzaal bekeken te hebben over de geschiedenis van het Binnenhof en de Ridderzaal in het bijzonder, mochten we de Ridderzaal bewonderen. Onder andere de prachtige constructie van het dak maakte veel indruk. Leuk was het ook om de troon te zien waar koning Willem Alexander net opgezeten had met Prinsjesdag
Het bezoek aan de prachtige 1e Kamer met deskundige uitleg maakte daarna nog meer indruk.

Om half drie verzamelden we ons bij onze sponsor Paviljoen Malieveld, waar we gastvrij werden ontvangen en hebben genoten van de drankjes, de overheerlijke poffertjes en verse haring.

Rond vijf uur kwam er een einde aan de zeer geslaagde dag. Allen gaven aan dat zij zeer genoten hebben van deze dag, met grote dank aan de organisatoren en Ruud Louwerens van Paviljoen Malieveld die ons de gelegenheid gaf voor een gezellig samen zijn na de excursie.

Voor de film die gemaakt is tijdens het poffertjes eten klik op Film poffertjes eten

Voor de foto`s   Foto`s zomerfeest