Zomerfeest 2017

Op 23 juni vindt ons jaarlijkse zomerfeest voor onze leden plaats.

Ditmaal een excursie van anderhalf uur langs recente stadsuitbreidingen en nieuwe ontwikkelingen in Den Haag. Dus geen rondrit waarin de vertrouwde toeristische trekpleisters van onze fraaie stad centraal staan, want die kennen we wel. Bedoeling is om de deelnemers een impressie te geven van de dynamische ontwikkeling die Den Haag thans doormaakt. Exclusief voor ons heeft een gids van de Stichting Gilde Den Haag de route uitgestippeld die hij tijdens de rit van een nadere toelichting zal voorzien.

De excursie eindigt bij Paviljoen Malieveld. In deze vertrouwde omgeving volgt een gezellig samenzijn voor alle leden en introducés welkom onder het genot van een hapje en een drankje.

Kortom, wil je deelnemen dan kun je je tot 10 juni opgeven door overmaking van € 5 (als je alleen komt), of  € 12,50 (€ 5 + € 7,50 voor introducé) op bankrekening NL28INGB0003669899 t.n.v. De Algemene Haagse HarttrimVereniging, o.v.v. ‘Zomerfeest 2017’.