Beweegcoach gezocht

De Algemene Haagse Harttrimvereniging OM FIT TE BLIJVEN

zoekt een beweegcoach

Bewegen is “hart” nodig. Bij ons is iedereen van harte welkom om te sporten jong en oud, met en zonder medisch verleden, om gezond te worden en te blijven. Al sinds 1976 zetten onze sportleiders / beweegcoaches zich in om een gezonde levensstijl te stimuleren.

Wij bieden fitness (cardio, conditie en krachttraining), zaalsport en sport en spel activiteiten.

U kunt bij ons zes dagen in de week zowel overdag als ’s avonds terecht in de moderne sportaccommodatie van het Gezondheidscentrum Hubertusduin aan de Bronovolaan 3 in Den Haag.

Op de maandagmiddag sport een hoger belastbare groep in de Sporthal van het HDM complex aan de Theo Mann-Bouwmeesterlaan 205 in Den Haag.

Er wordt getraind in kleine groepen (maximaal 15 personen) onder leiding van een ervaren en deskundige beweegcoach. Per deelnemer wordt bekeken welke belasting maximaal verantwoord is. De beweegcoach begeleidt en adviseert bij de activiteiten die het beste passen.

Wij hebben hiervoor een gevarieerd aanbod in fitness op de maandagavond, dinsdagochtend, dinsdagavond, woensdagavond, vrijdagochtend, vrijdagavond en zaterdagochtend.

Sport en spel op maandagmiddag, maandagavond, dinsdagavond en donderdagavond.

Bereikbaarheid

De sportzalen bevinden zich in het Gezondheidscentrum Hubertusduin. Het Hubertusduin is goed te bereiken met het openbaar vervoer (bus 20 en 23 halte Bronovo).

Tegen een gereduceerd tarief is het mogelijk te parkeren op het parkeerterrein van het ziekenhuis Bronovo.

Voor het HDM complex geldt helaas geen aangepast parkeertarief.

Voor het gehele gebied geldt betaald parkeren tot 17.00 uur.

Wat zoeken wij

Onze vereniging is op zoek naar een beweegcoach die onze pool beweegcoaches komt versterken.

Heb je

- een sportachtergrond, minimaal op MBO niveau,

- een EHBO diploma en een reanimatiecertificaat,

- kennis van het werken met mensen die uit de (hart)revalidatie komen,

- ervaring met het ontwikkelen van programma’s voor mensen die hun conditie op peil willen houden.

Dan ben je van harte welkom om bij ons te komen werken op freelance basis.

Wat bieden wij

Een prima uurvergoeding

Een goede verzekering tegen aansprakelijkheid

Een leuke werksfeer en volledige zelfstandigheid

Informatie

Voor meer informatie kun je terecht op onze website www.haagseharttrimvereniging.nl.

Telefonisch informatie op 06 510 515 41.

Stuur ons een mail op info@haagseharttrimvereniging.nl

34 weergaven0 opmerkingen

Nieuwsbrief december 2023

In deze nieuwsbrief: -          DAHHV op de vrijwilligersmarkt in Mariahoeve -          Contributie inning omgezet naar maandelijkse automatische incassering -          Ontwikkeling in ledenaantallen